17-10-19
Czersk. Piętro prawie gotowe
Modernizacja czerskiego ratusza
– rozpoczęło się przenoszenie biur


Trwa modernizacja nowszej części czerskiego ratusza. Termin zakończenia prac określono na połowę listopada br. Jednak już dziś (17.10) rozpoczęło się przenoszenie biur z parteru na I piętro.

Przypomnijmy, inwestycja obejmuje m.in. zmianę funkcji I piętra nowszej części budynku UM z sali obrad na cztery pomieszczenia biurowe.

Dwa biura – obsługa rady oraz ewidencja ludności – już od dzisiaj działają (tymczasowo, na czas remontu parteru) na I piętrze części magistratu. Od poniedziałku znajdą się tam również kolejne biura – planowanie przestrzenne oraz ewidencja ludności, a także biuro przewodniczącego RM.
Pomieszczenia obsługujące funkcjonowanie Rady Miejskiej w Czersku pozostaną na I piętrze już docelowo. Po remoncie parteru zostanie przedstawiona nowa organizacja magistratu.

- Od poniedziałku będzie tylko czynne wejście do ratusza od strony ul. Kościuszki.
Pozostałe zostaną zamknięte w związku z prowadzeniem prac remontowych - informuje burmistrz Przemysław Biesek - Talewski.

(red)

Zdjęcia I piętra nowszej części UM w Czersku – przypomnijmy, wcześniej w tym miejscu znajdowała się sala obrad:

 





Materiały umieszczone w portalu Wizjalokalna.pl chronione są prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z materiałów w całości lub fragmentach, dalsze ich rozpowszechnianie bez zgody pisemnej redakcji portalu Wizjalokalna.pl, jest zabronione.