24-01-22
Czersk. Rzecznik wyjaśnia
Dworzec PKP w Czersku. Komunikaty
dla podróżnych – są uwagi




Zgłaszają się podróżni, którzy zwracają uwagę na złą jakość komunikatów na  dworcu PKP w Czersku.


Skarżą się, że komunikaty o przyjeżdżających i odjeżdżających pociągach są niezrozumiałe, mowa osoby przekazującej nie jest precyzyjna,. W zasadzie, jak mówią nasi rozmówcy, nie można zrozumieć jaki pociąg przyjeżdża, bądź odjeżdża ze stacji, więc komunikaty nie spełniają swojej roli.

Poprosiliśmy rzecznika PKP PLK S.A o sprawdzenie czy osoba/osoby zapowiadające poprawnie  formułują treści w języku polskim czy być może sprzęt używany do tego (mikrofon, głośniki) zniekształca głos.

- Głośność komunikatów wygłaszanych na stacji Czersk staraliśmy się dostosować tak, aby były dobrze słyszalne dla podróżnych, a jednocześnie nie ingerowały w obszar poza stacją. Mogą zdarzyć się sytuacje, w których na komunikaty nakładają się dźwięki z terenu spoza stacji. Dotąd nie otrzymaliśmy zgłoszeń dotyczących słabej słyszalności lub jakości komunikatów na stacji Czersk, zarówno od podróżnych, jak i przewoźników. Jakość i głośność komunikatów zostanie jednak dodatkowo sprawdzona – informuje Przemysław Zieliński z zespołu prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

(red)





Materiały umieszczone w portalu Wizjalokalna.pl chronione są prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z materiałów w całości lub fragmentach, dalsze ich rozpowszechnianie bez zgody pisemnej redakcji portalu Wizjalokalna.pl, jest zabronione.