25-11-24
Gm. Czersk. Odpowiedź ze Starostwa Powiatowego w Chojnicach
GM. CZERSK. Rejestracja auta


fot. ilustracyjne

Publikujemy odpowiedź ze Starostwa Powiatowego w Chojnicach w sprawie rejestracji auta czytelnika. Temat był podejmowany – TUTAJ

„Dzień Dobry,
W odpowiedzi na maila informujemy, że trudno odnieść nam się do opisanej sytuacji w przypadku braku konkretnych dat, w których klient próbował dodzwonić się do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Chojnicach.  Jednocześnie bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Niedogodności  związane z brakiem możliwości skontaktowania się z naszym wydziałem mogły wynikać z chwilowej absencji pracowników. Rozumiemy, jak ważny jest szybki kontakt i sprawna obsługa, dlatego cały czas pracujemy nad poprawą dostępności, aby zapewnić szybsze i bardziej efektywne wsparcie dla wszystkich naszych klientów. Aby ułatwić kontakt, sugerujemy dzwonić  w godzinach przedpołudniowych, gdy natężenie połączeń jest mniejsze. Jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację.  Jeśli istnieje bardzo pilna sprawa, prosimy o podanie swojego numeru kontaktowego oraz krótkiego opisu sprawy – nasz pracownik skontaktuje się z klientem tak szybko, jak to będzie możliwe.

Monika Garstecka
Inspektor ds. Komunikacji Społecznej”


W sobotę czytelnik poinformował nas, że udało mu się po kilku dniach skutecznie umówić się na rejestrację auta  - zobacz TUTAJ.

(red)





Materiały umieszczone w portalu Wizjalokalna.pl chronione są prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z materiałów w całości lub fragmentach, dalsze ich rozpowszechnianie bez zgody pisemnej redakcji portalu Wizjalokalna.pl, jest zabronione.