08-09-22
Gm. Czersk. ZDJĘCIA
GM. CZERSK. Wycieczka seniorów z Koła Terenowego PZERiI w Czersku

Kolejna fajna wycieczka z seniorami z Koła Terenowego PZERiI w Czersku zaliczona.
Seniorzy odwiedzili Górniczą Wioskę w miejscowości Piła Młyn. Zwiedzaliśmy teren po byłej kopalni węgla brunatnego, spotkaliśmy się ze Skarbnikiem i robiliśmy górnicze mydło.

Na koniec w miłej atmosferze wypiliśmy kawę i zjedliśmy pysze ciasta, które przygotowały panie z Górniczej Wioski. Następnie pojechaliśmy do Grudziądza na baseny solankowe, gdzie spędziliśmy 2 godziny. Wspaniały relaks i integracja, rozmowy to fajny sposób spędzenia wolnego czasu. Na końcu w restauracji Leśniczówka w Grudziądzu zjedliśmy pyszny obiad i zadowoleni i pełni energii wróciliśmy do domu.

Dziękujemy kierowcy Panu Wojtkowi Kobierowskiemu za bezpieczna podróż.

Wyjazd częściowo sfinansowany z grantu Aktywny Senior to Szczęśliwy Senior ze środków Gminy Czersk.

W wyjeździe brało udział 44 seniorów z gminy Czersk.

Materiał i foto Teresa Kropidłowska

Materiały umieszczone w portalu Wizjalokalna.pl chronione są prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z materiałów w całości lub fragmentach, dalsze ich rozpowszechnianie bez zgody pisemnej redakcji portalu Wizjalokalna.pl, jest zabronione.