9-05-19
Powiat chojnicki. Dyskutowano nad wyborem produktu regionalnego promującego powiat chojnicki
Kaszubska Marszruta produktem regionalnym?

Przedstawiciele środowisk turystycznego, kulturalnego, osoby zajmujące się promocją oraz przedsiębiorcy uczestniczyli w naradzie, w czasie której dyskutowano nad wyborem produktu regionalnego promującego powiat chojnicki.


Podczas spotkania omawiano koncepcje stworzenia produktu, który ma być wizytówką powiatu chojnickiego.   |  fot. Starostwo Powiatowe

Inicjatorem spotkania był wicestarosta chojnicki Mariusz Paluch. Padały różne pomysły, począwszy od Kaszubskiej Marszruty poprzez Rezerwat Biosfery Bory Tucholskie do festynu promującego zdrowy styl życia. Nie zabrakło koncepcji opierających się na smacznym produkcie regionalnym na miarę toruńskiego piernika czy symbolicznym, jakim jest Brama Człuchowska.

Uczestnicy spotkania podkreślali, że powiat chojnicki ma kilka produktów, z których można wybrać ten jedyny i należałoby tylko położyć większy nacisk na jego promocję. Produktem, którego nazwa pojawiała się w trakcie spotkania najczęściej była Kaszubska Marszruta. Podczas kolejnej narady mają zostać opracowane narzędzia i sposoby zwrócenia większej uwagi właśnie na ten jeden z najpopularniejszych szlaków rowerowych w Polsce.

Monika Garstecka-Niemczyk

 





Materiały umieszczone w portalu Wizjalokalna.pl chronione są prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z materiałów w całości lub fragmentach, dalsze ich rozpowszechnianie bez zgody pisemnej redakcji portalu Wizjalokalna.pl, jest zabronione.