5-08-19
Powiat chojnicki. Do 16 sierpnia
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
w Chojnicach nieobecny - porady
prawne przez infolinię

W związku z nieobecnością Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Chojnicach do  16 sierpnia 2019 r.   w sprawach pilnych bezpłatną poradę prawną można uzyskać poprzez:

 *          Infolinię Konsumencką tel. 801 440 220 oraz 22 290 89 16 (czynna od 8:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku),

 *          Konsumenckie Centrum E-porad email: [email protected],

 *      Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - wykaz inspektoratów dostępnyjest pod adresem: www.uokik.gov.pl/wiih

 
W sprawach związanych z operatorami telekomunikacyjnymi (usługi telefonii  komórkowej i stacjonarnej, Internetu i tv) można zwrócić się do Centrum  Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, który jest  organem regulacyjnym w zakresie działalności telekomunikacyjnej zajmującym  się również rozpatrywaniem skarg:

 *          Infolinia Centrum Informacji Konsumenckiej Urzędu Komunikacji Elektronicznej: tel. 22 33 04 000 (czynna w dni robocze od 10:00 – 14:00),

 *          Urząd Komunikacji Elektronicznej Delegatura w Gdyni ul. Kielecka 103, 81-650 Gdynia: tel. 58 621 94 18, e-mail: [email protected].

W sprawach dotyczących ubezpieczeń oraz sporów bankowych można zwrócić się do Rzecznika Finansowego:

 *          dyżur telefoniczny ekspertów z zakresu ubezpieczeń gospodarczych (ubezpieczenia komunikacyjne; na życie; NNW; domów; mieszkań; turystyczne; kredytów; małych i średnich przedsiębiorstw; rolnych etc.) - nr telefonu 22 333 73 28 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00,

*          dyżur telefoniczny ekspertów w Biurze Rzecznika Finansowego z zakresu problemów z bankami i na rynku kapitałowym odbywa się pod nr telefonu 22 333 73 25 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16.00,

 *          w ramach funkcji pomocowych Rzecznika Finansowego istnieje również możliwość złożenia zapytania w formie elektronicznej na adres [email protected] w zakresie wątpliwości interpretacyjnych powstających na tle stosowania prawa z zakresu rynku finansowego oraz krótkich zapytań związanych z problematyką rynku finansowego.

Czas rozpatrywania zapytań napływających pocztą elektroniczną wynosi do 2 tygodni.

Monika Garstecka-Niemczyk

 





Materiały umieszczone w portalu Wizjalokalna.pl chronione są prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z materiałów w całości lub fragmentach, dalsze ich rozpowszechnianie bez zgody pisemnej redakcji portalu Wizjalokalna.pl, jest zabronione.