Artykuł sponsorowany

Nietypowe gadżety reklamowe – czym zaskoczyć swoich klientów i kontrahentów?


Chociaż klienci lubią otrzymywać znane i praktyczne artykuły reklamowe, to czasem warto postawić na mniej oczywiste produkty, które zaskoczą klientów i pozwolą nam się wyróżnić na tle konkurencji. W tym artykule przedstawimy Ci kilka ciekawych propozycji, które warto rozważyć!

Gadżety reklamowe – jak je wybierać, aby ucieszyły klientów?

Tak jak w przypadku najpopularniejszych produktów, wybierając te bardziej nietypowe artykuły powinniśmy się kierować podobnymi zasadami. Przede wszystkim zadajmy sobie pytanie: dla kogo przygotowujemy gadżety i czy jest to grupa osób o konkretnych upodobaniach lub zainteresowaniach?
To o tyle istotne, że zazwyczaj nie znamy dokładnych preferencji naszych klientów czy partnerów biznesowych i stawiamy na uniwersalne, bezpieczne upominki. Możemy też oczywiście wybrać gadżety z własnym nadrukiem związane z branżą, w jakiej działa nasza firma – byleby szukać takich artykułów, które nie są zbyt oczywiste i pamiętać o ich personalizacji!
Jeśli zależy nam na oryginalnych podarunkach, warto najpierw zrobić małe rozeznanie. Sprawdźmy, co może zainteresować odbiorców np. robiąc notatki po spotkaniach czy eventach branżowych lub przeglądając informacje, jakie udostępniają w swoich social mediach. Bycie na bieżąco może wymagać czasu i zaangażowania, ale to inwestycja w marketing naszej firmy, który w przyszłości przyniesie wymierne korzyści.

Gadżety promocyjne dla firm, które będą miłą niespodzianką dla klientów – kilka podpowiedzi

  •  Prezenty dla fanów wycieczek
Być może nasza firma zajmuje się naprawą sprzętu rowerowego, samochodów albo ma klientów, którzy uwielbiają spędzać czas na różnego rodzaju aktywnościach fizycznych? Jeśli tak, na pewno ucieszą się z akcesoriów zwiększających bezpieczeństwo lub z podręcznych zestawów naprawczych (np. przecinaka do pasów z młotkiem do rozbijania szyb i latarką) dostępnych w sklepie Tampogadzet.pl.
Dzięki takiemu wyposażeniu nasi klienci będą zaopatrzeni w sprzęt przydatny w awaryjnych sytuacjach, co zapewni im poczucie bezpieczeństwa. Dodatkowo, jeśli rzeczywiście dojdzie do jakiegoś nagłego zdarzenia i skorzystają z naszego gadżetu, będą pamiętali, że to właśnie nasza firma zaopatrzyła ich w narzędzie, które było tak pomocne.


Zestaw do naprawy roweru w pokrowcu, na którym można wykonać nadruk naszego logo

  •  Nietypowe dekoracje
Jeśli chcemy zaskoczyć naszych klientów nietypowym upominkiem, wybierzmy oryginalne, ale funkcjonalne dekoracje, takie jak np. ładne bambusowe pudełko na biżuterię, którego wieczko pełni też funkcję lusterka lub zegar wykonany z litego kamienia. Takie będą efektowną ozdobą pasującą do różnych stylów wnętrzarskich.

  • Czas na relaks, czyli coś dla zdrowia i urody
Być może produkty do pielęgnacji nie są standardowym gadżetem reklamowym, ale na pewno sprawią dużo radości obdarowanym osobom – zarówno paniom, jak i panom. Możemy wybrać takie, które pozwolą się zrelaksować w domowym zaciszu lub zamówić artykuły przydatne podczas wyjazdów służbowych czy wakacji. Zestaw musujących kul do kąpieli w bawełnianym etui, zestaw do manicure, balsam z lusterkiem albo opaska UV informująca o zbyt długim przebywaniu na słońcu podczas urlopu? Tymi gadżetami pokażesz klientom, że dbasz o ich zdrowie oraz dobre samopoczucie.
 

Opaska UV pomoże kontrolować czas bezpiecznego przebywania na słońcu
 
Podsumowanie
Wybierając nietypowe gadżety reklamowe nie tylko sprawimy naszym klientom czy partnerom biznesowym miłą niespodziankę, ale i zostaniemy przez nich lepiej zapamiętani. Pokażemy, że chcemy im ofiarować coś innego niż konkurencja i nie boimy się innowacyjnych rozwiązań!

 





Materiały umieszczone w portalu Wizjalokalna.pl chronione są prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z materiałów w całości lub fragmentach, dalsze ich rozpowszechnianie bez zgody pisemnej redakcji portalu Wizjalokalna.pl, jest zabronione.